.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کشف 5 هزار ليتر مشروبات الكلي در استان گيلان
معاون اطلاعات پليس گيلان از كشف 4 هزار و 979 ليتر مشروبات الكلي دست‌ساز و 6 هزار و 152 حلقه سي.‌دي مبتذل در مرداد‌ماه سال جاري در گيلان خبر داد. به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، جواد حسيني افزود: در مرداد امسال، 193 نفر از عاملان و توزيع‌كنندگان اقلام منكراتي شناسايي و دستگير شده و از

معاون اطلاعات پليس گيلان از كشف 4 هزار و 979 ليتر مشروبات الكلي دست‌ساز و 6 هزار و 152 حلقه سي.‌دي مبتذل در مرداد‌ماه سال جاري در گيلان خبر داد. 
به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، جواد حسيني افزود: در مرداد امسال، 193 نفر از عاملان و توزيع‌كنندگان اقلام منكراتي شناسايي و دستگير شده و از آنان، هزار و 618 قوطي، بطري و پاكت مشروبات الكلي خارجي، 6 هزار و 650 ليتر كشمش تخمير شده (مشروبات الكلي ناخالص)، 7 هزار و 480 برگ پاسور قمار و‌ 298 دستگاه گيرنده ماهواره با متعلقات آن كشف و ضبط شد.
وي تصريح كرد: همچنين 46 نفر از خانم‌هاي بد‌حجاب به دليل بيرون آوردن مو از پشت سر و پوشيدن مانتوهاي بسيار كوتاه و تنگ چاكدار و رفتارهاي غير‌اخلاقي اجتماعي كه نظر بينندگان را به خود جلب مي‌‌كردند، دستگير شدند.
وي در پايان به خانواده‌ها هشدار داد، براي صيانت حريم خانواده و پيش‌گيري از آلودگي‌هاي اخلاقي و اجتماعي، فرزندان خود را نسبت به الگوهاي صحيح اسلامي آشنا كنند و باعث ارتقاي امنيت اخلاقي خانواده و جامعه شوند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.102 seconds.